Cпецпроекти

Ратафія, вино з кульбаб, самбука та абсент. Оригінальні напої від українських виробників


110
Український алкоголь – це не лише горілка та вишневі наливки. Це ще настоянка на бджолах, ратафія, вино з кульбаб і навіть «відьомський» абсент. Так, крафтові виробники не втомлюються вигадувати нові смаки.

Цими вихідними, 2 та 3 листопада, відбудеться традиційний щорічний Алкомаркет від проєкту «Всі. Свої», в межах якого збереться понад 40 виробників алкогольних напоїв з усієї України. У їхньому асортименті – натуральні вина, пиво, сидр, наливки, настоянки, лікери. Розповідаємо про найоригінальніші алкогольні напої від крафтових українських виробників, що будуть представлені на Алкомаркеті.

Ратафія «Чорний генерал» від FaineZillia

Ратафія, або просто тафія – це ароматна горілка з ягід або фруктів. Її назва походить від латинського Rata fiat («це підписано») – фрази, що проголошується під час католицької весільної церемонії. За легендою, приблизно тисячу років тому винахідник ратафії дав напою таку назву після того, як дивом пережив епідемію чуми й одружив сина. Ратафію дуже полюбляли заможні мешканці України в другій половині XVIII – на початку XIX століть, проте згодом вона майже зникла, оскільки була дорога й складна у виробництві та не витримала конкуренції з простішими й дешевшими напоями.

Що відрізняє ратафію від звичайних наливок? По-перше, вона значно міцніша, вміст алкоголю – 52%. По-друге, вона не така солодка. Щоб її приготувати, ягоди чи фрукти настоюються на 90% міцному дистиляті, а розведення до питної міцності відбувається лише на основі соку плодів. Ратафія «Чорний генерал» виготовлена з ягід чорної смородини. Окрім них, у складі – дистилят, ягоди ваніль, кориця та фруктоза.  А якщо смородина тобі не до душі, також в асортименті бренду – ратафії з аґрусу, шовковиці, абрикосів і малини.

Карамельний лікер від Yorick

На стенді Yorick радимо придбати карамельний лікер в оригінальній пляшечці у вигляді лампочки – оригінальна ідея подарунка для тих, хто любить алкоголь і цінує його різноманітність.

В асортименті бренду є також інші смаки в таких самих пляшечках, наприклад, м’ята-лайм, смородина-базилік, полуниця-халапеньйо та навіть напій зі смаком тропічного фрукта гуав.

Настоянка Pumpkin Whiskey від Sanych Drinks

На стенд Sanych Drinks завітайте заради гарбузової настоянки – вона ж Pumpkin Whiskey. Крім того, радимо тут придбати грушовий та яблучний бренді, українську самбуку та лімончелло, а також кульбабове вино — те саме, про яке писав Рей Бредбері.

Настоянка «Королева ягід» від «Справжній самогон»

Ще одна настоянка, заряджена на любов, позитив, за все хороше та проти всього поганого, – полунична від бренду «Справжній самогон». Незважаючи на сувору назву бренду, цей його продукт – ніжний та ароматний, ніби щойно зібрана полуниця. Але міцний! Знадобиться справді королівська витримка, щоб після пари чарок не піти танцювати «макарену-алкарену» (її, до речі, танцюватимуть на Алкомаркеті щогодини – всі разом).

Настоянка «На бджолах» від «Хані Баджер»

Спокійно, бідних бджілок заради настоянки ніхто не вбиває! Бренд «Хані Баджер» готує свою настоянку на основі підмору – так називаються тiла бджiл, якi природно закiнчили своє життя. Підмор – дуже корисна річ, яка включає в себе практично всi компоненти меду, пилка, маточного молочка, прополiсу, воску, а також мiстить амiнокислоти, мiнерали, вiтамiни та ферменти, що мають оздоровчi властивостi. Отже, випити такої настоянки (сімейному рецепту якої, до речі, вже понад сто років) «за здоров’я!» – святе діло. На смак вона м’яка, має трав’яний відтінок та легкий медовий аромат. Міцність – 37 градусів.

Дистиляти Black Beetle Distillery

Бренд Black Beetle Distillery представить на маркеті свої фірмові кристально чисті дистиляти Apple Hop White та Apple Hop Black. Це – продукти з чудовим поєднанням яблучного дистиляту й хмелю на етапі холодної мацерації сидру (як сировини для виготовлення дистиляту). White – не витриманий у діжці, Black – витриманий.

Абсент від Zelena Vidma

До стенду Zelena Vidma Absinthe йдіть за абсентом, «першим вправним українським» як позиціонують його автори бренду. Своє виробництво вони розпочали ще 2008 року. Всі таємні складники – 15 духмяних трав – власноруч вирощують та збирають майстри в екологічно чистих місцях Київської області.

Нещодавно бренд презентував цілу лінійку авторських абсентів «Тріо RGB». Назву вона отримала від основних кольорів спектру – червоного (red), зеленого (green) та блакитного (blue). Забарвлення абсентам надають лише натуральні інгредієнти – трави, квіти та вижимки. А головне – всі три абсенти можна поєднувати між собою, складаючи кольорово-ароматні мікси.

*
Окрім алкоголю, на Алкомаркеті також будуть представлені бренди різноманітних закусок на будь-який смак – від солодощів до ковбас та копченостей, від фермерських сирів – до смачної рибки. А ще – караоке, танці та концерт головного українського «шикидима» усіх часів Віктора Павліка.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: