Cпецпроекти

Лімітована колекція. McDonald’s повертає легендарні іграшки до «Хеппі Міл»


З нагоди 40-ї річниці «Хеппі Міл» МакДональдз повертає до набору іграшки, що найбільше сподобалися відвідувачам за весь час його існування.

Колекція лімітованих ретроіграшок буде офіційно представлена 6 листопада, у продажу вона буде ексклюзивно доступна лише 7 листопада. Тільки один день в усіх закладах мережі McDonald’s в Україні та в понад 90 країнах світу можна буде придбати лімітований випуск ретроіграшок «Хеппі Міл», лише 7 листопада по всьому світу до кожного замовлення «Хеппі Міл» додатково в подарунок також ітиме ще одна іграшка з іншої колекції.

За всі 40 років існування набору компанія McDonald’s виокремила 15 героїв, які стали улюбленцями дітлахів з усього світу:

  • Друзі МакНагети (МакДональдз) — ковбой, пожежник і листоноша, 1988
  • Гамбургерний злодій (МакДональдз) – 1995
  • Моя маленька поні (Hasbro) – 1998
  • Іграшки-трансформери (МакДональдз) – Гамбургер 1989, і Діно-коробка Хеппі Міл, 1991
  • Могутні Рейнджери (Hasbro) – 1995
  • Тамаґочі (Bandai) – 1998
  • Гримасник (МакДональдз) — 1990
  • Багз Банні із «Космічного джему» (Warner Brothers) — 1996
  • Фербі (Hasbro) – 1999
  • Hot Wheels Буревісник (Mattel) – 1993
  • Качконіс Патті (The Beanie Baby) – 1997
  • Hello Kitty (Sanrio) – 2013

«Для нас важливо створювати безцінні моменти як для дорослих, так і дітей. Впізнавана червона
коробочка Хеппі Міл полюбилася багатьом українським дітям та стала невід’ємною частиною
сімейного дозвілля. Так, наприклад, за 2018 та 2019 роки майже 11 мільйонів наборів “Хеппі Міл” зробили дітей щасливішими по всій Україні», – коментує генеральний директор «МакДональдз в Україні» Юлія Бадрітдінова.

Уперше набір «Хеппі Міл» з’явився в 1979 році в США, візуально коробка нагадувала цирковий вагончик. До тогочасних наборів входили різні іграшки – від інтерактивних дзиґ до канцелярських гумок із зображенням персонажів МакДональдзленду. Окрім цього, їжа в «Хеппі Міл» також змінювалася, протягом багатьох років до набору додавалося багато нових, збалансованих продуктів. Мовою цифр у глобальному масштабі компанія McDonald’s додала до «Хеппі Міл» понад 6,4 млрд. фруктів, овочів, молочних продуктів та води.

Відтоді «Хеппі Міл» і знакова іграшка залишаються улюбленим символом сюрпризу, гри та веселощів для дітей та їхніх батьків. Зараз щороку продається 1 млрд. «Хеппі Міл» у понад 100 країнах. Якщо говорити про Україну, то МакДональдз розпочав продажі перших «Хеппі Міл» у 1999 році. З нагоди 40 річниці набору 7 листопада в усіх українських McDonald’s буде можливість придбати лімітовані легендарні іграшки в наборі «Хеппі Міл».

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: