Cпецпроекти

Масляна по-скандинавськи: добрий тиждень у Smorrebrod


Ресторан у скандинавському стилі Smorrebrod підтримав проєкт Kind Challenge та долучився до збору 3-х млн гривень для онкохворих дітей, підопічних БФ «Таблеточки».

Цьогоріч Масляна припадає на тиждень з 24 лютого по 1 березня, на цей період скандинавський ресторан запускає акцію #KindМлинець у межах ініціативи Kind Challenge: вся сума від продажу макового млинця з ягідним мусом, мигдальними пластівцями та білим шоколадом (110 грн) піде на допомогу дітям з онкозахворюваннями. Долучитися до акції може кожен охочий, замовивши «добрий млинець» у ресторані «Smorrebrod» за адресою: Київ, вул. Архітектора Городецького, 4. Під час Масниць млинець можна буде замовляти протягом всього дня – з 8:00 до 23:00.

#KindМлинець

Маковий млинець з ягідним мусом, мигдальними пластівцями та білим шоколадом (110 грн)

Усі зібрані від акції кошти підуть на купівлю ліків та витратних матеріалів для онкохворих дітей та онковідділень по всій Україні, допоможуть оплатити амбулаторні квартири для сімей дітей, які проходять лікування в інших містах, та забезпечать послуги онкопсихолога.

Kind Challenge – це проєкт видавчині bit.ua Тані Гриньової, яка поставила собі у 2019 році мету зібрати 3 млн грн для підопічних фонду «Таблеточки». У межах проєкту була запущена кампанія добрих акцій у партнерстві з різноманітними ресторанами, салонами краси, фітнес-центрами та іншими закладами, які частину свого прибутку віддавали на благодійність. Зараз уже зібрано понад 1 млн та 370 тис грн. Ви можете долучитися і допомогти будь-якою сумою за цим посиланням або ж відвідувати добрі акції. Купуючи певні товари, замовляючи страви чи оплачуючи послуги в наших партнерів, ви автоматично стаєте благодійником для дітей, адже частина коштів від них переходить на кампанію Kind Challenge (на рахунок фонду «Таблеточки»). Знайти такі заклади ви можете на спеціальній Карті добрих місць або стежити за телеграм-каналом «Добра афіша Києва».

Незабаром Kind Challenge запустить фандрайзингову платформу для бігунів, яка допоможе всім охочим збирати гроші на благодійність за допомогою забігів. Ідея її створення з’явилась у засновниці проєкту Тані Гриньової після успішного завершення її фандрайзингової кампанії «12 маратонів», у ході якої у 2018 році Таня пробігла 12 маратонів за 12 місяців та зібрала понад 1 млн грн для паліативної програми фонду «Таблеточки». Тепер Таня готова ділитися досвідом та навчити кожного додати більше сенсу своєму бігові. Якщо вас зацікавила така пропозиція, то ви можете залишити свій імейл тут та бути одним із перших, хто зареєструється на платформі.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: