Cпецпроекти

Інстаграм показує фото з напівоголеними жінками частіше за інші фото – аналітики


Аналітики AlgorithmWatch спільно з European Data Journalism Network провели дослідження алгоритмів стрічки інстаграму.

Для дослідження фахівці запросили 26 добровольців і простежили за їхніми стрічками – найбільше їх цікавили публікації професійних акаунтів (зокрема брендів), які використовують Instagram для реклами брендів або залучення нових клієнтів до свого бізнесу, переважно у сферах харчування, подорожей, фітнесу, моди або краси. У результаті було відібрано 2400 публікацій. Виявилося, що 30% від вибірки складали зображення з напівголеними чоловіками або жінками.

Повідомлення, які містили зображення жінок у нижній білизні або бікіні, на 54% частіше з’являлись у стрічці добровольців. Повідомлення з фотографіями чоловіків з оголеним торсом з’являлися частіше на 28%. Натрмість ймовірність постів з їжею або пейзажами виринути в стрічці була на 60% нижче.

Автори звіту не приховують, що дослідження тільки частково відображає роботу алгоритму соцмережі. За їхніми словами, одне з можливих пояснень цього явища в тому, що система просуває той тип зображень, з якими найчастіше взаємодіють користувачі.

До того ж аналітики згадали про патент Facebook,  що підбирає зображення для стрічки. Зокрема, в документі вказано пункт «перевірка на оголення».

На висновки дослідників Facebook відреагував коротко, прокоментувавши, що «це дослідження має низку недоліків і показує неправильне розуміння того, як працює Instagram. Ми оцінюємо пости у вашій стрічці на основі змісту і акаунтів, до яких ви проявили інтерес, а не за довільним фактором на кшталт купальних костюмів у кадрі».

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: